prvek

Školení a podpora od firmy ComArr s.r.o.


Školení a podpora - ilustrace.

Správné proškolení a asistence zavedení systému je samozřejmostí a důležitým aspektem komplexní dodávky celého systému. Nad počáteční fází provozu systému po instalaci dohlíží ve většině případů sami autoři programů, kteří mají hluboké znalosti problematiky provozu hotelových a restauračních zařízení.


prvek

Školení obnáší:

  • Vysvětlení funkcí programu.
  • Pomoc se správným zavedením na Váš systém.
  • Naučení práce s naším systémem.
  • Proškolení práce s tabletem.

prvek

Podpora od firmy ComArr s.r.o.

  • Telefonická linka dostupná každý den.
  • Navedení při problému.
  • Sjednání servisní prohlídky.
TELEFON: +420 466 889 321
Školení a podpora - ilustrace.

Zkušenosti školitelů

O zkušenosti autorů svědčí počet již zrealizovaných instalací a spokojenost zákazníků viz Reference ComArr. Dohled nad počátečním provozem systému přináší rychlejší efekty plynoucí z využití systému spolu s minimalizací chyb a větší spokojeností obsluhy.

Mobilní podpora

Lze sjednat telefonický servis systému, který zajišťují autoři programů po 7 dní v týdnu prostřednictvím mobilních telefonů. Spolu s řešením dotazů po telefonu tato služba přináší zákazníkovi nárok na bezplatné nové verze programů i v případě radikálních změn v právních předpisech a dále možnost dálkové správy přes internetové připojení.

NAŠE REALIZACE

Euro Agentur
Hotel Euro Pardubice
Aqua Spindl
Dasicke Sklepy
Restaurace Galanta
Bouda Máma